A misztikus első bejegyzés... :P..

2009.07.27. 08:03 | Nikopo | 1 komment

Ez a misztikus első bejegyzés amit még remélem követ jó pár de térjünk a lényegre... Az az szerintem a világon a legjobb csajok az  emo-s csajok és remélem nem csak én gondolom ezt így ép ezért csinálom ezt a blogot , hogy megtudjam hányan gondolkodnak hasonlóan... Na meg persze kell valamit csinálnom ha unatkozok... xP... 

De a lényeg az , hogy gondolom minden hím taggal rendelkező férfi vagy ép nem férfi (itt nem kell rosszra gondolni de azért lehet...:P..) szereti a jó alakú aranyos lányokat mint ahogy én is.... :D...

Mellesleg felteszek majd néhány igen érdekes szex történetet , hogy szabadon mozog hason a fantáziátok.... :D... 

A bejegyzés trackback címe:

https://szexyemok.blog.hu/api/trackback/id/tr801270403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csernabanu (törölt) 2009.08.08. 17:51:51

én szeretem az emos csajokat
süti beállítások módosítása